Logo
Arqueologia del canvi social a les comarques meridionals de la Comunitat Valenciana

Notícies 2021

El Lloc de les Coses en la Società degli Archeologi Medievisti Italiani (SAMI)
22.04.2021
Sonia Gutiérrez donarà una conferència en la Società degli Archeologi Medievisti Italiani (SAMI) sobre l'obra col·lectiva de "El lloc de les coses" el pròxim 22 d'abril a les 18:hores
Més informació

Repercussió de la troballa de restes arqueològiques d'època islàmica i romana a la palaya de l'Moncayo.
09.02.2021
Entrevista a la directora de el projecte LIMOS i Catedràtica d'Arqueologia de la Universitat d'Alacant en resposta a la gran repercussió de les troballes de la platja de l'Moncayo (Guardamar de Segura).
Més informació

Apareix una vila romana sota una torre islàmica excavada a la platja de Guardamar de Segura, dins el projecte de la Universitat d'Alacant i l'Ajuntament de Guardamar
21.01.2021
La xarxa per a la investigació sobre la Península Ibèrica a l'Antiguitat Toletum convida el 15 de gener a les 19 hores a les editores de el llibre "El lloc de les coses", Sonia Gutiérrez i Carolina Doménech, a comentar el contingut de l'volum.

El lloc de les coses. L'Alta Edat Mitjana en el context en Toletum
12.01.2021

Logotipo Generalitat Valenciana Logotipo Uiversidad de Alicante Logotipo INAPH

© Institut Universitari d'Investigació en Arqueologia i Patrimoni Històric (INAPH) - Universitat d'Alacant. WCAG 2.1 AA