Logo
Arqueologia del canvi social a les comarques meridionals de la Comunitat Valenciana

Notícies 2020

La nostra investigació a Guardamar, de nou en l'Anuari RUVID 2019
12.06.2020
S'ha publicat l'Anuari RUVID 2019. Tornem a ocupar una pàgina amb la nostra investigació a Guardamar
Més informació

L'Alcudia d'Elx reprèn les excavacions arqueològique
12.06.2020
La Universitat d'Alacant reinicia dilluns que ve el projecte que desenvolupa en les domus romanes, al juliol continuarà en les termes orientals i al setembre en la zona ibèrica (Diario Información, 12.6.2020)
Més informació

El Projecte Domus-L'Alcudia es queda a casa, però la investigació continua
03.04.2020

06.03.2020
El jaciment del Moncayo, a Guardamar del Segura, citat com un dels 12 secrets arqueològics de la costa peninsular. De nou l'INAPH al capdavant dels projectes arqueològics més reconeguts.
Més informació

El projecte LIMOS, dirigit per Sonia Gutiérrez Lloret, en la revista digital Nova Ciència
05.02.2020
També en diarioinformacion.com, cbnoticias.com, alicanteplaza.es i Actualitat universitària